Novi rekordi poslušanosti Radia Capris

Naši krajiNovice Preglej vse novice
Deli vsebino

Radio Capris je že vrsto let najbolj poslušan radio v Obalno-kraški regiji, saj mu je po podatkih Ninamedie vsak dan zvestih približno 34 tisoč poslušalcev. Na tedenski ravni se to število še podvoji.

Radio Capris je prejel nove podatke o poslušanosti, po katerih je v starostni skupini od 10 do 70 let prvič najbolj poslušana radijska postaja na Primorskem. »Rekordnih rezultatov poslušanosti, ki jih naša radijska postaja beleži v zadnjih mesecih, smo seveda zelo veseli. Glede na to, da naša radijska postaja z običajnim signalom dobro pokrije zgolj južni del Primorske, smo posebej veseli, da nas očitno radi spremljajo tudi v ostalih primorskih občinah, čeprav prek spleta,« je zadovoljen odgovorni urednik radia Mitja Čehovin.

Na radiu so bili aktivni tudi ob razglasitvi epidemije, saj so se usmerili v obveščanje javnosti, okrepili so tudi delež informativnih vsebin, velik del programa pa so radijci oddajali kar od doma. »Rekorde smo sicer zabeležili tudi na spletu. Skoraj dva meseca smo poslušalcem vsak večer pripravljali zanimive vsebine, posamezni video prenos si je ogledalo tudi do 30 tisoč različnih ljudi. Bili smo tudi eni prvih, ki smo začeli s t. i. koncerti s kavča,« je dodal Čehovin.

Koncertni radijski dogodki ostajajo v mirovanju. Tradicionalni Caprisov koncert, ki bi se moral zgoditi pred nekaj tedni, je bil odpovedan, a imajo kljub temu v načrtu kar nekaj velikih presenečenj. Caprisovo poletje je prineslo številne aktivnosti na terenu, svoj program bodo oddajali tudi s plaž, za prihodnje leto pa držijo pesti, da jim bo uspelo izpeljati dogodek, ki je bil predviden za letošnji junij.

Od začetka maja so s projektom brezplačne podpore manjšim lokalnim podjetnikom Skupaj – mi in vi v radijskem programu predstavili več kot 60 manjših podjetij, ki so se v luči koronakrize znašla v stiski. Čez poletje jih bo brezplačni programski čas dobilo še najmanj enkrat toliko, uspešnost projekta pa se vsekakor odraža v vse večjem povpraševanju po izdelkih in storitvah, ki so bili predstavljeni v sklopu radijskega projekta.

Foto: Radio Capris