Turističnim ponudnikom so približali Facebook in Instagram

Naši krajiNovice Preglej vse novice
Deli vsebino

Včeraj so v Kopru nadaljevali z izobraževanji na temo digitalnega marketinga v turizmu. Tokrat je bilo govora o Facebooku in Instagramu. 

Izobraževanja na temo digitalnega marketinga v turizmu, ki jih Mestna občina Koper v sklopu projekta sofinanciranja razvoja in promocije turistične ponudbe vodilnih turističnih destinacij v Sloveniji izvaja v sodelovanju z zunanjimi strokovnjaki, so v prvi vrsti namenjena turističnim ponudnikom v občini. Tako se je tudi včerajšnjega predavanja v Pretorski palači udeležilo skoraj 40 nastanitvenih ponudnikov, ponudnikov doživetij, gostincev, organizatorjev prireditev in drugih, ki so povezani s področjem turizma v destinaciji Koper.

Specialist za družbene medije Matej Špehar je udeležencem izobraževanja predstavil delovanje Facebooka in Instagrama, jim razkril osnovne zakonitosti omenjenih družbenih medijev ter odgovarjal na vprašanja in dileme občinstva. V zaključnem delu izobraževanja pa so predstavniki Turistične organizacije Mestne občine Koper predstavili delovanje občinskega digitalnega marketinga in možnosti, kako se lahko ponudniki vključijo v promocijske aktivnosti Turistične organizacije Koper.

Naslednje izobraževanje bo v ponedeljek, 27. maja. Martin Korošec iz Agencije Oranža bo predstavil, kako urejati podatke v iskalnikih in na spletu.

Vsa izobraževanja se odvijajo v Pretorski palači in so za udeležence brezplačna. Za udeležbo je potrebna predhodna prijava tej povezavi ali prek telefonske številke TIC Koper: 05 6646 403.

Specialist za družbene medije Matej Špehar je udeležencem izobraževanja predstavil delovanje Facebooka in Instagrama, jim razkril osnovne zakonitosti omenjenih družbenih medijev ter odgovarjal na vprašanja in dileme občinstva.