Slovenska turistična organizacija v sodelovanju z lokalnimi turističnimi organizacijami in turističnimi ponudniki želi turistom približati lepote Slovenije s poletno #kampanjo.
Cilj nacionalnega projekta Postanimo ambasador Slovenije oziroma poletne #kampanje je pridobiti čim več fotografij ali video posnetkov pristnih in izvirnih doživetij, ki jih gostje doživijo na slovenskih tleh in jih delijo na družbenih omrežjih z obvezno vključitvijo značke #ifeelsLOVEnia. V ta namen so v Slovenski turistični organizaciji (STO) pripravili posebne nalepke – značilne zelene srčke, s katerimi širijo sporočilo Slovenije kot zelene butične destinacije.
Akciji se je z veseljem priključila tudi Turistična organizacija Mestne občine Koper, tako lahko turistični ponudniki v Mestni občini Koper nalepke prevzamejo v koprskem TIC-u v Pretorski palači vsak dan med 9. in 17. uro in jih uporabijo na recepciji oziroma označevalnih tablah ter drugih površinah, kjer je tovrstno lepljenje dovoljeno in primerno, ali pa jih preprosto podarijo svojim gostom.
Prav tako za dosego čim večjega skupnega promocijskega učinka STO vabi turistične ponudnike, da v svojih digitalnih objavah uporabijo značko, t.i. hashtage: #ifeelsLOVEnia. Turistične ponudnike Mestne občine Koper pa poleg uporabe značke #ifeelsLOVEnia vabimo, da uporabljajo tudi značko #visitkoper in tako še dodatno pripomorejo tudi k lastni promociji.
»To daje možnost, da te vsebine delimo na svojih lastnih družbenih omrežjih med vse ostale naše sledilce. Hkrati pa na nevsiljiv način izkoriščamo priložnosti brezplačne promocije, ki jo izvedejo uporabniki s vsakokratno objavo na svojih družbenih omrežjih, med svojimi sledilci, kar ima neprecenljivo promocijsko vrednost, saj spontano postanejo naši ambasadorji«, še pojasnjujejo na STO.