Evropejci so navdušeni nad spletnim nakupovanjem, je pokazala prva raziskava Masterindex o čezevropski spletni trgovini in novih plačilnih metodah. Po podatkih, ki jih je v raziskavi pridobil Mastercard, prek spleta vsak teden nakupuje eden od štirih uporabnikov interneta v Evropi.
Internetni uporabniki iz Velike Britanije se kažejo kot skupno najpogostejši uporabniki spletnih trgovin, saj jih v njih vsak teden nakupuje kar 41 odstotkov, sledijo jim Irci (32 odstotkov) in Nemci (30 odstotkov).
Po drugi strani pa je pri Fincih (17 odstotkov), Estoncih (16 odstotkov) in Dancih (16 odstotkov) veliko manjša verjetnost spletnega nakupovanja; ti se bodo za to odločili manj kot enkrat na teden.
Medtem pa je delež Britancev, ki dnevno nakupujejo prek spleta, nekoliko nižji od deleža Poljakov in Litvancev (po devet odstotkov) ter enak deležu Italijanov (osem odstotkov).
Spletne prevare in popularna kategorija nakupov
Ob primerjavi tedenske frekvence z dnevno se prikaže znaten porast aktivnosti po vsej Evropi. “To je verjetno zato, ker so stvari, ki jih ljudje kupujejo prek spleta, redko vsakodnevne. Na primer, obleka in obutev je skupno daleč najpopularnejša kategorija, ki ji sledijo nakupi vstopnic, elektronike in knjig,” so pojasnili na Mastercardu.
Navkljub različnim trendom med državami imajo ljudje po vsej Evropi podobne skrbi o spletnem nakupovanju. Strah pred poneverbami ali prevarami je prvi razlog za ogibanje spletnemu nakupovanju v vseh državah, vključenih v raziskavo.