Zatem, ko je Luka Koper s koprskim nogometnim klubom podpisala sponzorsko pogodbo za obdobje petih let v višini 2,5 milijona evrov, so se nekateri obregnili ob to odločitev in jo celo kritizirali. Sponzorstvo Luke Koper je za portal ekoper.si pokomentiral odvetnik Blaž Bolcar, ki pravi, da je »v konkretnem primeru težko govoriti o poslovnih učinkih sponzorstva. Gre predvsem za vračanje okolju, v katerem Luka Koper deluje, kar je povsem običajna praksa«, je prepričan Bolcar in dodaja, da je »Luka Koper zgolj podaljšala svoje dolgoletno sodelovanje z nogometnim klubom. Sprašujem se, zakaj se o tem sponzorstvu ni govorilo v preteklosti, ko so bili zneski enaki«, pravi in ob tem spomni, da tudi Krka podpira ves šport v Novem mestu in Pivovarna Laško v Laškem ter v Celju. »Sicer pa je potrebno vedeti, da sponzorstva večine prvoligaških slovenskih klubov predstavljajo predvsem družbeno odgovornost sponzorja in ne toliko poslovno odločitev, saj na majhnem slovenskem trgu praktično ni mogoče upravičiti takšne investicije zgolj z vidika posla. Sam takšno sponzorstvo razumem kot nadaljevanje podpore najuspešnejšemu lokalnemu športnemu kolektivu (edini klub v Kopru, ki igra na najvišji državni ravni)«, meni sogovornik in zaključuje, da »morebitne klubske težave s transparentnostjo poslovanja naj načeloma sponzorjev ne bi zanimale, v kolikor to ne bi metalo slabe luči tudi na njih. Vendar je odločitev glede ukrepanja povsem v rokah sponzorja, ki se odloča glede na vse okoliščine in njihov pomen.”