Mesto Luksemburg v teh dneh, med 18. in 20. novembrom, gosti podelitev evropskih nagrad za promocijo podjetništva (EEPA). Strokovna evropska komisija bo danes, 19. novembra, ob 18. uri, podeljevala nagrade organizacijam, ki ustvarjajo inovativne projekte na področju podpore majhnim in srednje velikim podjetjem. Ob tej priložnosti bodo koprski mestni management omenili med najbolj inovativnimi.
To leto je Gospodarska zbornica Slovenije (GZS) oz. njena Podjetniško-trgovska zbornica, na pobudo Javne agencije za spodbujanje podjetništva, inovativnosti, razvoja, investicij in turizma (SPIRIT), za nagrado kot edinega iz Slovenije nominirala projekt povezovanja majhnih podjetij iz centra Koper. Projekt izvaja Mestna občina Koper (MOK) v sodelovanju z mestnimi trgovci, ki so skupaj povezani v Zavod Koper Otok, v sklopu TCM projekta.
Po mnenju strokovne žirije projekt izkazuje:
– odličen pristop partnerstva,
– sodelovanje med GZS in občino,
– zelo integriran pristop, ki zagotavlja svetovanje, koordiniranje in javne razpise,
– zanimiv način privabljanja turistov s potniških ladij k nakupovanju v mestnem jedru,
– dober in dolgoročen trajnostni značaj, ter predvsem
– vzdržljivost in zmožnost delovanja z omejenimi finančnimi sredstvi.
Med vsemi zbranimi projekti Evropske unije se žirija žal ni odločila, da na seznam desetih najboljših v Evropi uvrsti tudi slovenski projekt. Vendar komisija navdušenja nad koprskim projektom ni skrivala, zato ga je nagradila s posebno omembo ob podelitvi nagrad in izpostavitvijo v publikaciji, ki jo bodo izdali ob tej priložnosti. Ob tem so povabili Jano Tolja, svetovalko koprskega župana Borisa Popoviča, da se slovesnosti udeleži kot predstavnica edinega slovenskega inovativnega podjetniškega projekta s področja povezovanja lokalne oblasti in gospodarstva.
Jana Tolja je za spletni portal e.koper povedala, »da je izjemno zadovoljna, da je komisija EEPA prepoznala projekt Town centre management kot dobro poslovno prakso, saj je sodelovanje med trgovci Mestne občine Koper in lokalno oblastjo velikega pomena tudi za razvoj malega gospodarstva.«
Projekt TCM vodi od samega začetka in se zavzema za tovrstno povezovanje tako na lokalni kot na nacionalni ravni. Občina Koper je tako postala primer dobre prakse mestnega marketinga in dokazala, da Koper podpira proaktivno podjetništvo. V letošnjem letu je Tolja prejela tudi nagrado GZS Pomladni veter. In kot so zapisali v obrazložitvi nagrade: »Jana Tolja širi veter podjetništva v ves slovenski prostor. Projekt ima prihodnost.«