Prvi mož Kopra si je Expo ogledal v družbi svetovalcev Gašparja Gašparja Mišiča in Marka Vidnjeviča ter jadralca Gašperja Vinčeca, na kraju dogodka pa sta za koprsko delegacijo poskrbeli slovenska generalna komisarka za Expo Jerneja Lampret in Tina Gržinič iz Spirita, ki sta Koprčane navdušili s svojo prijaznostjo, gostoljubnostjo in razgledanostjo. Največ časa so se predstavniki Kopra zadržali prav v slovenskem paviljonu, ki jih je s predstavitvijo solin, Pipistrela, Akrapoviča in drugih slovenskih podjetij ter naravnih danosti očitno tudi najbolj navdušil. Slovenija se na svetovni razstavi namreč predstavlja s sloganom »Čutim Slovenijo. Zelena. Aktivna.Zdrava.« Vsebine, ki so predstavljene v slovenskem paviljonu v povezavi z glavno temo svetovne razstave – hrana so: sol, čebele, termalne in mineralne vode, zdrav in aktiven življenjski slog ter zelene tehnologije. Kot je znano, ima slovenski paviljon piramidalno obliko, postavljeno na geometrijsko razgibani površini, kar odraža reliefno razgibanost slovenskega ozemlja – prehajanje alpskega hribovja, panonskih ravnic ter sredozemskega gričevja v obdelovalne površine, pod katerimi se skriva izjemen podzemni labirint kraških jam in kapnikov. Paviljon je narejen iz naravnih materialov – lesa in stekla. »Presenečeni smo bili nad predstavitvijo Slovenije in predvsem nad prijaznostjo njenih predstavnikov«, pravi župan, ki si je ogledal tudi nekatere druge paviljone in tudi z včerajšnjega obiska v Milanu v domači Koper odnesel nekaj dobrih idej in zamisli.
Sicer pa je bila po besedah župana tudi včeraj gneča pred slovenskim paviljonom, ki prav v teh dneh pričakuje milijontega obiskovalca, nepopisna. Slovenski paviljon namreč sprejme okoli 7100 obiskovalcev na dan, po rezultatih ankete pa je Slovenijo po obisku paviljona svojim prijateljem, družinam in znancem priporočilo kar 94 od 100 obiskovalcev.