Tema pogovora je bila ureditev razmerij in lastništva obalne ceste Žusterna – Izola po dokončanju predora Markovec ter izvzetje dela hitre ceste Koper – Izola iz vinjetnega sistema.
Ena od zahtev Mestne občine Koper, ki jo je Gašpar Gašpar Mišič kot prvo izpostavil, je izvzetje hitre ceste Koper – Izola, od priključka Semedela skozi predor Markovec proti Izoli, iz vinjetnega sistema.
Ministrstvo se je zavezalo tudi, da bo Direkciji Republike Slovenije za ceste predlagalo začetek postopka priprave strokovnih podlag za prekategorizacijo državne ceste G2 – 111 (obalne ceste Koper – Izola) v občinsko cesto in izvzetje le-te iz javnega dobra, s čimer bi na občini (Mestno občino Koper in Občino Izola) prenesli tudi zemljišča ob cesti. Eden od predlogov ministrstva je bil tudi, da bi koprska občina začela s postopki prekategorizacije občinske ceste čez Markovec, mimo t.i. slavnikovih garaž skozi naselje proti bolnišnici, čemur pa občina odločno nasprotuje.
Cesta čez Markovec namreč še naprej lahko služi kot obvoz v primeru nesreč v predoru, tako kot danes v primeru nesreč na obalni cesti, nikakor pa ne more ta cesta postati regionalna. S to rešitvijo se izognemo tudi očitkom nekaterih, da predor Markovec nima urejenega primernega obvoza v primeru nesreče. Pri tem nimamo zadržkov in ne vidimo ovir, ampak ravno nasprotno, kajti, če je vsa ta leta na Obali zadostovala ena regionalna povezava, bo zdaj zadostovala tudi štiripasovna, da pa bi imeli dve regionalni cesti, se nam ne zdi potrebno.
Kot je ob koncu povedal predstavnik Mestne občine Koper, Gašpar Gašpar Mišič, je bil sestanek na ministrstvu uspešen in dodal, da pri sogovornikih ni bilo čutiti nasprotovanja prenosu obalne ceste na občini, saj se tudi sami zavedajo razvojnih potreb obeh občin na tem neokrnjenem delu. Izrazil pa je tudi zadovoljstvo, da bi lahko, v kolikor gre vse po načrtih, skozi predor Markovec avtomobili zapeljali še pred poletno sezono.