“Izjave pristojnih z ministrstva za javno upravo so neresnične in zavajajoče ter mečejo slabo luč na delovanje pristojnih služb Mestne občine Koper“, so zapisali in dodali, da je resnica povsem drugačna.
Zmotna je že prva izjava naslovnega ministrstva, v kateri je zapisano: »da je bila občina Koper večkrat pozvana, da se opredeli do rušenja nadstrešnic na »mejnih prehodih« skozi katere potekajo občinske ceste«, saj, kot so zapisali na Mestni občini Koper, do danes niso prejeli prav nikakršnega poziva ministrstva za opredelitev glede rušenja nadstrešnic, kar je tudi razlog, da se do te problematike doslej niso uradno opredelili in tega tudi zato niso posredovali naprej.
Edini dopis, ki ga je Mestna občina Koper prejela, vezano na rušenje nadstrešnice na nekdanjem mejnem prehodu Socerb, je bila vloga s strani gospodarske družbe PSP, Bojan Fičur s.p., Koper, kot pooblaščenca Ministrstva za javno upravo, za izdajo dovoljenja za izvedbo delne zapore občinske kategorizirane lokane ceste LC 177360, Kastelec-Socerb, ob objektu nekdanjega MP Socerb. K vlogi je bila priložena odločba pristojnega inšpektorata za odstranitev nevarnih gradenj na nekdanjem mejnem prehodu najkasneje do 1. marca 2015. Na podlagi tega so na občini ministrstvu tudi izdali dovoljenje za izvedbo delne zapore prometa na lokalni cesti, ki velja do 1. marca 2015, ob tem pa dodali, da “tega dopisa seveda nikakor ni mogoče šteti kot poziva za opredelitev do tematike rušenja nadstrešnic.”
Svoje stališče so podali tudi glede dotrajanjega objekta na tem območju in pojasnili, da je Mestna občina Koper kmalu po padcu schengenske meje z Italijo (21. 12. 2007) pričela z ustreznimi postopki za prenos lastninske pravice objektov na nekdanjih mejnih prehodih na območju koprske občine na lokalno skupnost. Bila je namreč mnenja, da bi s tovrstnim stvarnim premoženjem upravljali bolj gospodarno in da bi lahko objekte namenili turistični oz kateri koli drugi dejavnosti. V okviru tega je pridobila tudi dokumentacijo za prijavo na razpis za pridobitev evropskih sredstev, s katerimi bi lahko obnovila te objekte, vendar prijave, zaradi nerealizacije prenosa lastninske pravice, ni mogla oddati. “Občina je na pristojno ministrstvo večkrat podala različne pobude, dopise in študije, ki dokazujejo interes za ureditev premoženskopravnih razmerij med državo in občino, vendar so si na ministrstvu za javno upravo premislili,” so še povedali in dodali, da so za to navedli več razlogov, iskali pa so tudi druge rešitve, saj niso bili več zainteresirani za prenos lastninske pravice na občino.