DomovArhivRadio Capris bo upihnil 20 svečk

Radio Capris bo upihnil 20 svečk

Arhiv Preglej vse novice
Deli vsebino

Po dvajsetih letih vztrajanja v začrtani smeri je Radio Capris danes najbolj poslušana radijska postaja na Obali in tudi v obalno-kraški regiji. Torej povsod, do koder seže signal radijske postaje.

FOTO 1

Na predbožični dan bo Radio Capris dopolnil 20 let, leta 1993 se je namreč prvič oglasil na takrat edini frekvenci 87,9 MHz. Ideja o ustanovitvi se je Marinku Hrvatinu, Dorijanu Maršiču, Branku Kodriču in Miranu Bavčarju porodila že leto prej, do konca leta 1993 pa so se srečevali s kar nekaj težavami, ki jih ustanavljanje radijske postaje potegne za sabo. Tudi prvi vklop je šel po zlu, saj je pregorela glavna antena, a kot pravi znan slovenski pregovor – slab začetek, dober konec. Od začetkov v slačilnicah takratnega nogometnega kluba Telmont Šmarje je po dvajsetih letih Radio Capris najbolj poslušana radijska postaja v obalno-kraški regiji, v letu 2013 je Facebook stran Radia Capris najbolj uspešna radijska stran v Sloveniji, v letih od 2001 do 2008 je Koper gostil kar pet večjih Caprisovih koncertov, ekipa vsako leto poslušalce nagradi z nešteto nagradnimi igrami, dogodki in tudi dobrodelnimi akcijami, poleti osvežuje, pozimi greje, v vsakem trenutku pa skrbi, da so poslušalci v dobri družbi.

S spremembami do vrha

Veliko sprememb je prinesel vstop v novo tisočletje, ko je Radio Capris dobil »svoj« avtobus, ki je dve leti vozil med Koprom in Piranom, prišle so kadrovske okrepitve, leta 2006 pa tudi sprememba lastništva. S Stanetom Cencljem, direktorjem zelo uspešnega Radia Hit iz Domžal, je prišlo do velikih programskih in organizacijskih sprememb; takoj je bil uveden neprekinjeni program v živo, studio je doživel temeljito prenovo in veljal za najbolj sodobnega v državi, voditelji so sčasoma postali dj-ji, tehniki pa so dobili nove zadolžitve. Iz štirih informativnih oddaj dnevno je Radio Capris pričel predvajati lokalne novice vsako polno uro, dodane pa so bile še številne informativne rubrike. Prelomno pa je bilo leto 2008, ko je nastala programska shema, v celoti pisana na kožo prebivalcem obalno-kraške regije. Nova strategija radia se je kmalu izkazala za več kot uspešno. V nekaj mesecih je poslušanost poskočila za dvakrat, Radio Capris pa se je kot lokalni medij zavihtel med najbolj priljubljene radie v Sloveniji.

FOTO 2

130-glava družina

V ekipo Radia Capris je v vseh teh letih skupno pristopilo približno 130 sodelavcev, nekateri so nato zaplavali v še bolj deroče medijske vode, drugi so po določenem času odnehali, danes pa je v ekipi 30 voditeljev, redaktorjev, programskih tehnikov, komercialistov, vodstva in ostalih nepogrešljivih sodelavcev. Kar nekaj je takih, ki so del ekipe že od samih začetkov, v ekipi pa se je zvrstilo tudi precej glasbenikov, ki so dokazali, da so lahko uspešni radijski voditelji. Tako današnji kot mnogi nekdanji sodelavci so ob obujanju spominov pogosto dejali »Radio Capris, hvala za to življenjsko priložnost, hvala za to življenjsko izkušnjo, ki nam je bila skozi eter tega radia ponujena.« V tej življenjski izkušnji so se med sodelavci stkale mnoge prijateljske vezi. Vzdušje v ekipi je kot v vsakem kolektivu sicer kdaj zanihalo in čeprav se morda sliši klišejsko, je za ekipo Radia Capris vseeno vedno veljalo, da je kot ena velika družina. Caprisovci se še danes radi odpravijo na skupne izlete, smučanje, poletne dogodivščine … in v takih trenutkih se vezi med sodelavci še dodatno krepijo.

FOTO 3

Z 20 svečkami na vrhu mnogih razpredelnic in grafov

Preoblikovanje radijske sheme leta 2008 je prineslo vrsto uspehov in rekordne številke poslušanosti, prepletanje programa s socialnimi omrežji pa se je obrestovalo na več področjih. Kot prvi radio v Sloveniji se je Capris pojavil na Facebooku in Twitterju. Danes so ti kanali postali pomembna vez s poslušalci in bralci iz celotne Slovenije. Radio Capris ima na Facebooku najbolj ažurno in uspešno stran med vsemi radijskimi postajami v Sloveniji, kar dokazujejo tudi uradni podatki Socialnumbers. Facebook stran Radia Capris je bila v mnogih predavanjih omenjena kot primer dobre prakse komuniciranja na socialnih omrežjih.

FOTO 5

Med poslušalci so se dobro prijele tudi programske vsebine; jutranja moderna in dinamična oddaja Kikiriki je postala steber celotnega programa, ki ga dopolnjujejo zabavno-informativne oddaje. Ponovno so v ospredje postavljeni odmevni programski projekti, poleg oddajanja s terena pa so pomemben del programa tudi vsebinski projekti, kot so Teden slovenske glasbe, Teden nostalgije, Rock vikend in Teden filmske glasbe. Tomaž in Iztok sta prva radijca, ki sta se v program oglašala v živo med skokom s padalom, sta tudi prva radijska voditelja, ki sta v živo oddajala iz zaporov, v petih letih pa se je zvrstilo še mnogo podobnih projektov, ki jim poslušalci radi sledijo. Vsaka posebna priložnost, praznik, obletnica ali dogodek so razlog, da se Caprisovci odpravijo na ulice, predvsem zato, da s kakšno pozornostjo poslušalcem polepšajo dan. Tudi lika, ki sta ju Tomaž in Iztok ustvarila za jutranji program, še vedno razprodajata dvorane po celotni regiji. Bruno in Giordano sta bila opažena celo izven primorskih okvirov, tudi zaradi nominacije za najboljšo radijsko osebnost na Viktorjih leta 2010.