Družba Evolution je izdelala in razvila celoten koncept štirikolesnika. Jetflyer razvije moč 4 kW (dva 2 kW motorja), baterije pa zdržijo približno 80 km dosega, cena na trgu pa je 7.990 evrov. Polnjenje traja 1,5 ure do 80% napolnjenosti baterije, ki je v celoti napolnjena že v dveh urah. Glažar nam je pojasnil, da občasno baterijam koristi tudi daljše polnjenje, ki traja na primer čez noč, saj se celice tako enakomerno napolnejo in se na tak način podaljša njihova življenjska doba.
Štirikolesnik je sicer na videz in po funkcionalnosti podoben drugim. Ima digitalni displej, stikalo za vožnjo naprej oz. nazaj, ima tudi zvočni signal ob vzvratni vožnji. Jetflyer ima evropsko homologacijo, kar pomeni, da gre lahko na vse ceste po Evropi, torej tudi pri nas. Homologiran je za dve osebi, doseže največjo hitrost 40 km/h, vozi pa se z izpitom za kolo z motorjem (moped, skuter), s tem, da je predvidena uporaba čelade. Prednost danes predstavljenega štirikolesnika pred ostalimi podobnimi je, poleg tega, da je čisto električno vozilo, v tem, da ga je zelo stabilen in ga je skoraj nemogoče prevrniti, kar je pogosta hiba običajnih štirikolesnikov.
Glažar je dejal, da je štirikolesnik „novost, primarno je bil namenjen fizičnim osebam, že v začetku trženja vozila pa smo naleteli na velik interes pri poštah in gasilcih, saj je to zelo uporabno v starih delih mest, kjer je dostop s klasičnimi vozili težji oz. prepovedan zaradi okoljskih predpisov. Interes so izkazali tudi v hotelih ali pri podjetjih, ki oddajajo skuterje v najem. Prodali smo jih že v Avstrijo, Nemčijo, Švico, 5 testnih Jetflyjerjev pa se že vozi po cestah Dubaja,“ razlaga Glažar.
Štirikolesnik ne proizvaja hrupa ali izpustov v zrak, kar je ena od njegovih ključnih prednosti. Vozilo so danes preizkusili v koprski redarski službi, kjer so posebej pozorni tudi na te dejavnike. „Vozilo danes preizkušamo. Težko povem, ali se bomo odločili za njegovo nabavo. Ta odločitev bo v vsakem primeru temeljila na natančnih izračunih glede morebitnih pridobljenih koristi. Redarji so sicer izrazili navdušenje nad štirikolesnikom in predlagali nekaj izboljšav, predvsem takih, ki se nanašajo na položaj pri vožnji. Ta mora biti ustrezno ergonomsko urejen, saj naši redarji prevozijo več ur dnevno, zato jim je potrebno zagotoviti varno in zdravo delo,“ je dejal vodja inšpektorata Ljubiša Mihajlovič.
Podobne predloge sta predstavnikoma proizvajalca, ki vozilo še razvija, podala tudi koprski župan Boris Popovič in v. d. direktorja Komunale Koper Gašpar G. Mišič, ki sta štirikolesnik prav tako preizkusila. Oba sta izrazila zavezanost občine in javnega komunalnega podjetja, k ustvarjanju „zelene občine“, ki bo čista, varna in okolju prijazna.
Mestna občina Koper je sicer na področju spodbujanja uporabe električnih vozil že nekaj korakov pred številnimi občinami v Sloveniji. Trenutno že nekaj let delujejo tri postaje, kjer je možno brezplačno napolniti baterije električnih vozil. Te so ob potniškem terminalu, koprskem stadionu in za tržnico. Polnilnice za električna vozila so že urejene tudi pri e urejene tudi pri parkirišču „parkiraj in se pelji“ oz. P&R ob koprski hitri cesti, ki bo zaključen in predan namenu že v kratkem času.