DomovKulturaPoletna gledališka šola v Centru mladih Koper

Poletna gledališka šola v Centru mladih Koper

Kultura Preglej vse novice
Deli vsebino

Javni sklad za kulturne dejavnosti Republike Slovenije pripravlja poletno gledališko šolo, ki se bo odvila v prostorih Centra mladih Koper med 2. in 7. julijem. 

Delavnice so namenjene mentorjem in režiserjem otroških, mladinskih in odraslih gledaliških skupin ter igralcem odraslih gledaliških skupin. V majhnih skupinah skozi praktično individualno in skupinsko delo udeleženci pridobivajo in poglabljajo svoje znanje.

Foto: CMK

Delavnice so namenjene tako popolnim začetnikom, kot tudi tistim, ki že imajo določeno gledališko znanje in bi ga želeli še dopolniti. Obseg posamezne delavnice je 40 ur. Mentorji letošnjih delavnic bodo Jaša Jamnik, Gorazd Žilavec in Chris Cooper iz Velike Britanije.

Gledališka šola bo sestavljena iz dveh delavnic. V delavnici z imenom Duhovito, smešno in komično bodo na praktični način spoznali tako igralčevo kot režiserjevo pot v procesu ustvarjanja predstave. Delo bo po skupinah z mentorjema in na individualnem kreativnem procesu. Udeleženci se bodo preizkusili kot igralci in kot režiserji ter seveda kot opazovalci in komentatorji uprizoritvenih procesov in izdelkov svojih kolegov. Mentorja te delavnice bosta Jaša Jamnik in Gorazd Žilavec.

Mentorji letošnjih delavnic bodo Jaša Jamnik, Gorazd Žilavec in Chris Cooper iz Velike Britanije. Foto: CMK

Mentor druge pa Chris Cooper iz Velike Britanije. Ta delavnica bo združila teorijo in prakso na primeru Shakespearove čarobne drame Nevihta. Pokazala bo načine, kako spodbuditi otroke k raziskovanju in ustvarjanju participativne drame v izobraževanju, obogatene z močjo gledališča. Začeli bodo z osnovami participativne drame, kjer bodo kot osnovo vzeli ključne elemente Shakespearove Nevihte. Nevihto bodo razčlenili in preučili razmerja med obliko in vsebino, analizirali zgodbo, elemente in dramsko situacijo ter ugotovili, kako se lahko v proces ustvarjanja vključi otroke in mlade. Na podlagi tega bodo začeli s praktičnim raziskovanjem, kako oblikovati dramo za uporabo pri učni uri v razredu ali kot izhodišče za gledališko predstavo.