Srečanje turističnih ponudnikov destinacije Koper in odgovornih za področje turizma v občini.
Turizem je zagotovo eno od tistih področij, ki je močno občutilo posledice koronavirusa. Kako zaštartati v novo sezono, ki je pred vrati in kaj storiti, da bi v destinacijo Koper privabili čim več gostov, so bila poglavitna vprašanja, o katerih je bilo včeraj govora na srečanju med turističnimi ponudniki destinacije Koper in odgovornimi za področje turizma v občini, na čelu z županom Alešem Bržanom.
Predstavniki Zavoda za mladino, kulturo in turizem Koper so namestitvenim ponudnikom, vinarjem, oljkarjem ter ponudnikom drugih doživetij predstavili aktualne projekte, ki jih izvajajo na področju turizma, prireditve, ki jih pripravljajo letos poleti, novosti s področja t.i., turističnih bonov ter promocijsko kampanjo 10 tednov doživetij, ki jo bodo izpeljali prav v sodelovanju s turističnimi ponudniki v občini.
Kot je uvodoma dejal župan Aleš Bržan, »je po koroni nastopil čas, da se zadeve v turizmu pomaknejo naprej« in prav Zavod za mladino, kulturo in turizem je tisti, ki turističnim ponudnikom na destinaciji lahko dodatno pomaga pri okrevanju po koronakrizi. Zavod bo v kratkem izdal nov namestitveni vodnik destinacije, na ravni destinacije Love Istria bodo letos izdali nov katalog destinacije, poleg redne promocije, gostovanja študijskih tur in drugih projektov, pa bodo letos poleti zagnali tudi Istrsko tržnico in dobra dva meseca trajajočo kampanjo 10 tednov doživetij v Kopru.
Večina ponudnikov, ki se je udeležila včerajšnjega srečanja v Marezigah, je pobudo po tovrstnih rednejših srečanjih pozdravila. Med drugim so sklenili, da se bodo že v kratkem znova sestali, saj je ravno mreženje med ponudniki in sodelovanje pri trženju doživetij prava pot, ki lahko vodi do še uspešnejše turistične zgodbe v destinaciji Koper.