Na današnji dan pred letom dni je bila obalna cesta vrnjena nazaj ljudem. Po večletnih prizadevanjih obalnih občin so tako za promet zaprli obalno cesto med Izolo in Koprom, kar je bil pomemben mejnik in pozitivna sprememba tako za lokalno prebivalstvo kot tudi za obiskovalce, ki ta del priobalnega pasu uporabljajo za rekreacijo in prostočasne aktivnosti.
Pogoji za izvedbo ureditve priobalnega pasu med Koprom in Izolo so končno dozoreli po umiku glavne povezovalne ceste skozi predor Markovec. Dragoceni kilometri obale so z zaprtjem državne ceste II. reda dobili nov pomen in novo vrednost za lokalne skupnosti, regijo in tudi državo.
Zaradi zavedanja izjemnega prostorskega potenciala sta Občina Izola in Mestna občina Koper pristopili k izdelavi regionalnega prostorskega načrta za območje priobalnega pasu med Koprom in Izolo, ki sta ga podpisali januarja letos.
Med poglavitnimi prostorskimi ureditvenimi elementi je ureditev obalne promenade, ki naj bi med seboj povezala obalna mesta in tako predstavljala hrbtenico, na katero se pripenjajo ostale ureditve.
Z novimi ureditvami se urbanistično in krajinsko preoblikuje prostorske strukture mestnih območij tako, da se ohranja in poveča mediteranski značaj mest, oblikuje se kakovostno povezavo med mestoma Koper in Izola, ki omogoča razvoj bolj trajnostnih oblik bivanja in mobilnosti ter omogoči zaščito in razvoj naravnih vrednot, ekološko pomembnih območij ter kulturne dediščine.
“Glavna dela na obalni cesti med Žusterno in Izolo, so bila s strani Mestne občine Koper narejena že v lanskem letu, ko smo tam postavili sanitarni kontejner, tuše in pitnike, jasno pa so bile ločene tudi površine za kolesarje, pešce in kopalce. V letošnjem letu imamo tako v proračunu predvidena finančna sredstva za ureditev javne razsvetljave od Žusterne do odcepa za Krožno cesto, poskušali pa bomo urediti tudi varnejše dostope do morja,” nam je že pred časom zaupala direktorica koprske občine Sabina Mozetič.