Nacionalna podpora promociji turistične ponudbe

Naši kraji Preglej vse novice
Deli vsebino

Slovenska turistična organizacija (STO) vabi k oddaji vsebin za promocijo turistične ponudbe slovenskega turističnega gospodarstva.

Slovenska turistična organizacija je objavila javni poziv za oddajo vsebin za promocijo turističnih ponudb slovenskega turističnega gospodarstva, z namenom promocije in neposredne prodaje slovenske turistične ponudbe v času pred visoko sezono.

Ponudniki turističnih storitev lahko svojo ponudbo oddajo do vključno 1. marca, in sicer za sledeče sklope, ki jih bodo glede na nosilno temo razvrstili na pristajalne strani kampanje Lifestyle (kulinarične ponudbe, ponudbe mest, kulture in festivalov, družinske počitnice z izraženo nosilno temo lifestyle), Active (aktivne počitnice, družinske počitnice z izraženo nosilno temo active) in Wellbeing (wellness ponudbe, družinske počitnice z izraženo nosilno temo wellbeing):

• AKTIVNE POČITNICE,
• DRUŽINSKE POČITNICE,
• WELLNESS PONUDBE,
• KULINARIČNE PONUDBE IN
• PONUDBE MEST, KULTURE IN FESTIVALOV

Oddaja vsebin je možna prek spletne aplikacije, ki je za ponudnike brezplačna. Ponudnik mora zagotoviti le lektorirano oddajo vsebin v slovenskem jeziku. Vsi oddani paketi bodo brezplačno prevedeni in objavljeni na pristajalnih straneh digitalne kampanje v 6 tujih jezikih: angleškem, nemškem, italijanskem, francoskem, španskem in ruskem jeziku.

Z oglaševanjem bo STO začel 4. marca, na trgih Nemčije, Italije, Avstrije, Velike Britanije in Irske, Francije, Rusije, v državah Beneluks, v Švici ter na skandinavskih trgih (Finski, Danska, Švedska). Digitalno bodo komunicirali tudi na prekomorskih trgih v Združenih državah Amerike in Kanadi. Več informacij o digitalni kampanji je na voljo tukaj, celoten poziv pa je dostopen na povezavi Javni poziv za oddajo ponudb za promocijo turističnih paketov STG.

Navodila za ponudnike za registracijo in oddajo vsebin so na voljo tu, za dodatne informacije v zvezi z oddajo vsebin pa lahko pokličete na št. 01 5898 538 ali pišete prek elektronskega naslova: eposlovanje@slovenia.info.

Sicer bo STO z globalno digitalno kampanjo 2019 premierno začel uporabljati nov komunikacijski koncept MY WAY, s katerim si želijo povečati število prihodov in nočitev tujih turistov in s tem večati prihodke v turizmu.

Ponudba MY WAY skladno s komunikacijsko strategijo ne nudi zgolj bivanja, temveč izkušnjo, doživetje. Vsekakor je nekaj več kot zgolj standardna paketna ponudba. Oblikovana je z mislijo na jasno ciljno skupino (Active, Lifestyle, Wellbeing), z jasno izraženo nosilno temo. Vključuje premišljen nabor majhnih pozornosti in doživljajskih elementov. Ponuja pristno doživetje Slovenije in vabi, da jo vsak občuti na svoj način.