DomovNaši krajiŠe v tem letu tri nova krožišča

Še v tem letu tri nova krožišča

Naši kraji Preglej vse novice
Deli vsebino

S potrditvijo sporazumov o sofinanciranju izgradnje krožišč ter spremembi  načrta razvojnih programov koprske občine za obdobje 2018-2021, so koprski občinski svetniki minulo sredo prižgali zeleno luč za nadaljevanje postopkov gradnje krožišč v Pradah, Pobegih in na glavni cesti za Škofije.

Izvajalec za gradnjo prvih dveh krožišč je že izbran; krožišče v Pradah, na odcepu za Frenkovo ulico, kjer bo zaradi omejenega prostora krožišče nekoliko manjše, bo gradilo podjetje CPK d.d., krožišče v Pradah pa je občina prek razpisa poverila gradbenemu podjetju Krk d.d. Znana je tudi vrednost posamezne naložbe, krožišče v Pobegih znaša nekaj več kot 250 tisoč, tisto v Pradah pa 375 tisoč evrov.

Cesta skozi Prade je izredno prometna, vključevanje iz smeri Boninov pa zaradi neprilagojenih hitrosti pogosto tudi nevarno.

 

Ker gre za državne naložbe je investitor vseh treh naložb Direkcija RS za infrastrukturo, občina pa je v skladu s sporazumom sofinancer. Sodelovala je pri pripravi projektne dokumentacije in pridobitvi potrebnih zemljišč, sofinancirala pa bo gradnjo površin za pešce, kolesarje in javno razsvetljavo. Za krožišče v Pobegih bo občina tako namenila med 80 in 195 tisoč evrov, za krožišče v Pradah pa 110 tisoč evrov.

Medtem pa postopek izbire izvajalca za ureditev tretjega krožišča, na državni cesti na Škofijah, odcep Tinjan, še ni zaključen. Pogodba z izbranim izvajalcem, naj bi bila sklenjena v kratkem. Koprska občina je sicer že pridobila potrjeno projektno nalogo in PZI dokumentacijo ter vsa potrebna zemljišča, Direkcija RS za infrastrukturo pa je izvedba postopek izbire izvajalca.

V naslednji fazi bosta občina in direkcija uredili tudi krožišče na državni cesti na Vardi, pri odcepu za Dekane. Projektna naloga je izdelana in potrjena, DRSI trenutno pridobiva projektno dokumentacijo.

Krožišča so se v zadnjih letih izkazala za učinkovit ukrep umirjanja hitrosti, katerega osnovni namen je zagotovitev večje varnosti, poleg tega je tovrstna prometna ureditev dobra tudi v luči boljše preglednosti in pretočnosti prometa.