Pripovedovanje zgodb predstavlja dodano vrednost pri trženju turističnih destinacij in turističnih produktov. Odslej se bo s svojo piramido zgodb predstavljal tudi Koper. Naslednji teden bodo za vse, ki se v občini ukvarjajo s turizmom, pripravili posebno izobraževanje.
Pripovedovanje zgodb ali zgodbarjenje (storytelling) v svetu že dolgo ni več novost. Nobena skrivnost ni, da se svetovno znane turistične destinacije in turistični produkti prodajajo predvsem s pomočjo zgodb.
Zgodbarjenje: Prenova znamke Kopra kot turistične destinacije
Ker je temelj za učinkovito izkoriščanje tega trženjskega orodja jasno opredeljena piramida zgodb na ravni destinacije, so v Mestni občini Koper celostno pristopili k tej temi, zato bodo v okviru priprave prenovljene znamke Kopra kot turistične destinacije izdelali piramido zgodb, v podporo temu procesu pa izvedli tudi dve praktični delavnici.
Prvo delavnico bodo v sodelovanju z Mišo Novak, sicer vodjo projekta Zgodbe v slovenskem turizmu, izvedli že prihodnjo sredo, 17. maja, naslov delavnice pa bo Razumevanje zgodbarjenja kot trženjskega orodja, primeri dobrih praks – na ravni držav, destinacij in ponudnikov ter proces snovanja zgodb. Po delavnici bodo vse zainteresirane povabili tudi k soustvarjanju sistema/piramide zgodb za turistično destinacijo Koper. Posredovali jim bodo anketni vprašalnik in jih povabili na aktivno sodelovanje na drugi delavnici.
Na delavnico, ki bo v sredo, 17. maja, ob 10. uri v Pretorski palači, je Turistična organizacija Koper povabila turistično gospodarstvo občine, ponudnike nastanitvenih obratov v občini, vinarje, oljkarje, gostinske ponudnike, turistična društva in turistične agencije ter člane Zavoda Koper Otok. Sodelovanje na delavnici je brezplačno, za udeležbo je potrebna le predhodna prijava. Prisotnost je treba potrditi najkasneje do ponedeljka, 15. maja, na tic@koper.si oziroma na telefonsko številko 05 6646 403.
Drugo delavnico bodo izvedli v začetku junija, ko bodo evidentirali zgodbe Kopra in jih kasneje oblikovali v piramido zgodb. Na osnovi krovne zgodbe bodo pripravili identiteto znamke Kopra kot turistične destinacije, ki bo osnova za prenovo vizualne identitete naše destinacije. *