DomovNaši krajiTuristična strategija Kopra sprejeta brez glasu proti

Turistična strategija Kopra sprejeta brez glasu proti

Naši kraji Preglej vse novice
Deli vsebino

Občinski svet Mestne občine Koper je na včerajšnji seji sprejel Strategijo razvoja in trženja turizma v Mestni občini Koper do leta 2025.

Na včerajšnji seji občinskega sveta je vodja Turistične organizacije Koper mag. Tamara Kozlovič svetnikom predstavila Strategijo razvoja in trženja turizma v Mestni občini Koper do leta 2025. Večina svetnikov, ki so se vključili v razpravo, je strategijo označila kot »enega boljših dokumentov v tem mandatu«.

Spomnimo, da je strategija nastajala v tesnem sodelovanju projektne skupine, sestavljene iz predstavnikov Mestne občine Koper, predstavnikov turističnega gospodarstva in drugimi lokalnimi turističnimi deležniki ter zunanjima  izvajalcema strategije –  Mišo Novak, sicer pripravljavko številnih turističnih strategij slovenskih destinacij, danes zaposleno na Slovenski turistični organizaciji, in Darkom Ravnikarjem, sicer dolgoletnim turističnim delavcem, avtorjem in soavtorjem različnih turističnih strategij in dokumentov v Sloveniji in tujini.

Končno vsebinsko obliko pa je strategija dobila z upoštevanjem smernic nove razvojne strategije turističnega razvoja Slovenije, ki je bila prav tako sprejeta v letošnjem letu. V zadnji fazi pa je bila Strategija razvoja in trženja turizma v Mestni občini Koper do leta 2025 v javni obravnavi, ko je imela javnost možnost, da na strategijo posreduje svoje predloge in pripombe, ki so jih v delovni dokument tudi vključili.

Skozi turizem želi Mestna občina Koper v sodelovanju s turističnimi ponudniki še naprej aktivneje oživljati zgodovinsko mestno jedro in zeleno podeželje. Foto: arhiv ekoper.si

Sicer pa strategija opredeljuje pet prioritetnih razvojnih področij, ki so Produkti in doživetja, Trajnostni razvoj, Infrastruktura, Trženje in Povezovanje. Med ključne turistične produkte destinacije strategija postavlja aktivni mediteranski oddih, odkrivanje kulture in narave, gastronomijo in prireditve. Med nosilne nišne destinacijske produkte pa pomorski potniški turizem, športni turizem in plezanje.

Skozi turizem želi občina v sodelovanju s turističnimi ponudniki še naprej aktivneje oživljati zgodovinsko mestno jedro in zeleno podeželje, na inovativne in drzne načine povezati ljudi in ideje, tradicijo in sodobnost, zgodovino, sedanjost in prihodnost. Turizem bo po strategiji v prihodnje postal osrednji povezovalec mesta in podeželja, ki ju že danes odlikujejo številni zakladi in okusi, dobra zgodba za vse – prijazna za ljudi, ki tukaj živimo, uspešna za tiste, ki tu delajo in prijetna za ljudi, ki Koper obiščejo. Predvsem pa prihodnji razvoj turizma snujemo na štirih vrednotah – trajnosti, avtentičnosti, drznosti in partnerstvu.

Strategija obsega približno 160 strani in velja za razvojno-trženjski strateški načrt turizma, ki je nastal kot eden od rezultatov projekta PUT-UP ISTRE, sofinanciranega v okviru Operativnega programa Slovenija-Hrvaška 2007-2013 iz sredstev Evropskega sklada za regionalni razvoj in nacionalnih sredstev.

Mestna občina Koper se bo v naslednjem koraku lotila še priprave strategije kulture in kulturnega turizma oziroma t.i. Lokalnega programa kulture.