Vsi predpisani obrazci in vloge, ki jih potrebujete v postopkih z Mestno občino Koper so dostopni na uradni spletni strani občine www.koper.si in na portalu www.ekoper.si pod zavihkom euprava. Nekatere postopke lahko hitro in enostavno izpeljete kar v elektronski obliki, za nekatere, kot je prijava uporabe zvočnih naprav, vloga za izdajo dovoljenja za začasno ali občasno čezmerno obremenitev okolja s hrupom in vloga za izdajo potrdila, da občina ne uveljavlja predkupne pravice na nepremičnini, pa je nujno potreben digitalni certifikat, ki ga je overila ena od certifikatnih agencij, kot so SIGEN-CA, SIGOV-CA, AC NLB, POSTAR-CA, HALCOM-CA. Certifikatna agencija (CA) je ustanova, ki izdaja digitalna potrdila in jamči, da določeno digitalno potrdilo pripada osebi, ki ji ga je izdala.
Več o digitalnem potrdilu si lahko preberete na primer na straneh certifikatne agencije SIGEN-CA. Njihovo spletno potrdilo pa lahko brezplačno pridobite na najbližji Upravni enoti.
Sicer pa je Mestna občina Koper prav v zadnjih mesecih prenovila in standarizirala obrazce, ki so na omenjenih spletnih straneh zdaj večinoma v PDF obliki, ki omogoča neposredno izpolnjevanje in pošiljanje po elektronski pošti. Postopek je zelo preprost: obrazec ali vlogo najprej shranite in izpolnite, nato pa ga oziroma jo pošljete po elektronski pošti ali jo natisnete in naslovite na predpisan naslov oziroma jo oddate na vložišču v sprejemni pisarni Mestne občine Koper na Verdijevi ulici v času uradnih ur.
V prihodnje bo poslovanje še enostavnejše, saj Mestna občina Koper v naslednjem koraku namerava vse postopke opremiti z novimi, prenovljenimi elektronskimi obrazci in uvesti tudi elektronsko podpisovanje ter plačevanje občinskih taks. Tako boste lahko vse urejali tako rekoč iz domačega naslonjača.