Župan Mestne občine Koper Boris Popovič se je včeraj sestal z direktorjem Kitajskega nacionalnega turističnega urada v Budimpešti Cui-em Ke-jem, ki deluje pod okriljem kitajskega ministrstva za kulturo in turizem. Namen včerajšnjega obiska je poglabljanje odnosov in sodelovanja s Kitajsko, predvsem na področju turizma, kot tudi iskanje novih priložnosti za kitajske investitorje, ki slovenski trg šele spoznavajo in v njem vidijo možnosti za vlaganje tako na področju gospodarstva kot tudi turizma.
Ob tej priložnosti je prvi mož koprske občine Boris Popovič predstavil Mestno občino Koper, njen razvoj na področju gospodarstva, športa, kulture, vzgoje in izobraževanja, mladine in logistike. Poseben poudarek je namenil turizmu, ki ima ravno v Kopru največji potencial, tudi zaradi sodobne in nadstandardne infrastrukture ter dosedanjih vlaganj koprske občine – ta daje turizmu in razvoju turističnih produktov zadnja leta prav posebno pozornost. Predstavil je tudi številne naložbe in projekte, ki jih je občina realizirala v zadnjem obdobju, kot tudi vizijo in projekte, ki jih želi in namerava uresničiti v prihodnjih letih.
Da ima Koper veliko potenciala in da bi bil zaradi odlične geografske lege ter bližine morja zanimiv tudi za kitajski trg je včeraj večkrat poudaril tudi Cui Ke, ki pričakuje, da se bodo odnosi med Slovenijo – konkretno Koprom in Kitajsko na tem področju še razvijali in da bo pretok turistov iz ene države v drugo v prihodnjih letih še bistveno večji. Izpostavil je, da se sicer sodelovanje med državama iz leta v leto izboljšuje, tudi zaradi pobude 16+1, v kateri poleg Kitajske sodeluje še 16 držav srednje in vzhodne Evrope, njen namen pa je krepitev sodelovanja na področju investicij, prometa, financ, znanosti, izobraževanja in kulture – sodelovanje na področju razvoja in trženja pa si želijo v naslednjem obdobju še okrepiti.
Promocija je, kot je povedal Ke, ključna, da Kitajska oz. kitajski investitorji spoznajo Slovenijo in Koper, ki ima veliko potenciala, energije, predvsem pa možnosti za nadaljnji razvoj. Iz tega naslova si Koper obeta večjo turistično promocijo z manj vloženimi sredstvi, kar bo vplivalo na višji turistični obisk iz Kitajske, hkrati pa to pomeni tudi priložnost, da k nam privabimo nove investitorje.