Slovenija se je med 5. in 7. novembrom predstavila na WTM London, eni vodilnih borz turistične industrije. V sklopu predstavitve naše države se je predstavila tudi destinacija slovenska Istra.
Poudarek predstavitve Slovenije je bil na naši deželi kot butični destinaciji za doživetja na področju kulturnega turizma. Pod okriljem STO se je predstavilo 36 podjetij in inštitucij, med destinacijami se je predstavila tudi slovenska Istra z blagovno znamko Love Istria.
Na slovenskem razstavnem prostoru je 6. novembra potekal brunch– ekskluzivno srečanje med predstavniki slovenskega turističnega gospodarstva in predstavniki britanskih ter svetovnih organizatorjev potovanj in globalnih medijev (med njimi tudi BBC, Independent, Guardian, Telegraph). Namen dogodka je bilo utrjevanje obstoječih in ustvarjanje novih poslovnih priložnosti ter povezovanje s turističnim gospodarstvom v Združenem kraljestvu in širše. Kulturni turizem je bil predstavljen kot primer dobre prakse turizma z višjo dodano vrednostjo in kot orodje za preusmeritev turističnih tokov, skupaj s predstavitvijo vrhunske gastronomske ponudbe in možnosti aktivnih doživetij v neokrnjeni naravi. Srečanje je potekalo ob pogostitvi izbranih jedi, ki jih pripravlja priznani slovenski kuharski mojster Igor Jagodic.
Turistična borza WTM letno prinaša tudi najaktualnejše trende na področju turizma. Na več kot 80 seminarjih in konferencah so tako strokovnjaki predajali znanja o aktualnih trendih in priložnostih na področju turistične industrije. Poudarek je bil na inovacijah in digitalnem napredku, ki prinaša priložnosti za vse. Uporaba tehnologij bo igrala pomembno vlogo pri reševanju prekomernega turizma.
Sicer pa trg Velike Britanije predstavlja enega najbolj pomembnih strateških trgov slovenskega turizma, s katerega beležimo pozitivni trend prihodov in prenočitev. V lanskem letu so britanski gosti v Sloveniji ustvarili 370.000 prenočitev, kar je za 16 % več kot leto prej. Pozitivni trend rasti števila teh gostov in njihovih prenočitev se nadaljuje tudi v letošnjem letu. Pričakovanja britanskih turistov so vse večja, iščejo nove destinacije, cenijo avtentičnost, povezavo z lokalnimi ponudniki, od aktivnega oddiha pa do kulinarike.