Turistična destinacija Koper-Capodistria ima po 15 letih prenovljeno celostno grafično podobo. Petčlanska komisija je med 24 predlogi izbrala rešitev, ki na svež in igriv način izraža vrednote, lastnosti in povezanost mesta in podeželja.
Krepitev destinacijske znamke, ki bi pripomogla k večji prepoznavnosti in posledično tudi k večjemu turističnemu obisku, je opredelila že leta 2017 sprejeta Strategija razvoja in trženja turizma v Mestni občini Koper do leta 2025, je na današnji javni predstavitvi nove celostne grafične podobe povedala vodja Turistične organizacije Koper Ylenia Loredan. Pojasnila je, da so aprila objavili javni natečaj za oblikovanje predloga grafičnega znaka destinacije, na katerega je prispelo 24 predlogov 17 različnih prijaviteljev. Petčlanska strokovna komisija, ki so jo poleg Loredanove sestavljali Marialuisa Maier Sponza iz Kabineta župana Mestne občine Koper, Karmen Novarlič iz Slovenske turistične organizacije, Vita Kernel iz Studia Kernel in dr. Aleksandra Brezovec iz Fakultete za turistične študije Turistica, je med njimi izbrala predlog Gregorja Ivanušiča iz studia G Design. Komisija si je bila enotna, da ima izbrani logotip vse značilnosti enostavnega in prepoznavnega simbola, ob tem pa zaokrožuje več elementov – istrsko naravo, zeleno podeželje, tipične istrske produkte in gastronomijo, bogato arhitekturno dediščino in zgodovino, morje ter sonce kot prepoznaven in povezovalen simbol Kopra. »Sama grafična zasnova vzbuja radovednost in željo po raziskovanju ter odkrivanju destinacije. Izbrane barve pa delujejo igrivo in hkrati izražajo povezanost mesta in podeželja«, so zapisali v obrazložitvi komisije. Da je turistična destinacija potrebovala osvežitev, se je strinjal tudi župan Mestne občine Koper Aleš Bržan. Koper tako dobiva “novo rdečo nit, neko novo podobo, ki je živahna, igriva, sodobna”, je ocenil in izbor označil za odličen.
Novo celostno grafično podobo bodo postopoma implementirali v promocijske, informativne in komunikacijske materiale, tako na primer je že vključena v promocijo Fantazime v Čudolandiji, prav tako nova podoba ustreza sodobnim potrebam uporabe, tudi na digitalni ravni, so še povedali.
Sicer pa z ukrepi, ki jih naslavlja strategija, sovpada tudi ustanovitev Zavoda za mladino, kulturo in turizem, ki je bila potrjena na zadnji seji občinskega sveta Mestne občine Koper. In prav nova celostna grafična podoba je eden od prvih korakov, ki napoveduje novo zgodbo v poglavju koprskega turizma ali kot so povedali na današnji predstavitvi, bodo tako s postopno uveljavitvijo nove grafične podobe in drugačne organiziranosti lahko dosegali še boljše rezultate in še večjo prepoznavnost v slovenskem in mednarodnem prostoru.
Novo vizualno podobo so danes pohvalili tudi številni ponudniki. Mateja Kozlovič Hrvatin iz zadruge Zakladi Istre je dejala, da je prav, da spremembam, ki jih je v petnajstih letih doživela destinacija, sledi tudi nova celostna grafična podoba. Dodala je, da jo bodo v svoji komunikaciji z veseljem uporabljali tudi ostali turistični ponudniki. Izbor so pohvali tudi ostali navzoči predstavniki koprskega turističnega gospodarstva.