Z današnjim dnem je na Bertoški vpadnici začel veljati nov prometi režim, ki vožnjo po tej cesti prepoveduje za vsa tovorna vozila, težja od 7,5 tone. Občina se je za ta interventni ukrep odločila, ker ne more več prevzemati odgovornosti za morebitne nesreče, ki so na tej cesti ob tako gostem tovornem prometu tako rekoč neizogibne. Tovorna vozila se namreč izogibajo poškodbam in luknjam na cestišču, s tem pa močno ogrožajo osebna vozila in druge udeležence v prometu.
Cesta je v poraznem stanju in pred našimi očmi vsak dan bolj propada, do dogovora z državo oziroma Darsom glede sanacije najhujših poškodb na cestišču pa kljub številnim usklajevanjem in dogovarjanju vseh pristojnih služb še ni prišlo. Tovorni promet je tako do nadaljnjega v celoti preusmerjen na Ankaransko cesto, mimo turbo krožišča s fontano, pri trgovskem centru Planet Koper, kjer že v kratkem pričakujemo gnečo in daljše prometne zastoje, še posebej ob konicah.
Občina je Bertoško vpadnico na prošnjo države pred leti prevzela v začasno upravljanje, in sicer vse do izgradnje serminske vpadnice, po kateri naj bi po prvotnih načrtih stekel ves tovorni promet proti Luki Koper. To naj bi se sicer zgodilo kmalu po odprtju Bertoške vpadnice, a je tudi ta projekt države očitno padel v vodo. Po Bertoški vpadnici, ki nikoli ni bila predvidena za tovorni promet, zato kot taka ni bila niti sprojektirana, niti realizirana, še manj pa mišljena, se tako danes v povprečju dnevno pelje tudi do 16.500 vozil (od tega 2,800 težkih vozil na dan oz. 17 odstotkov), v letu 2030 naj bi bila ta številka že 27 tisoč vozil na dan (od tega kar 5.200 težkih vozil na dan oz. 19 odstotkov), zaradi česar je cesta močno poškodovana in v izredno slabem stanju.
Z vidika dobrega sodelovanja je Mestna občina Koper vsa ta leta tolerirala gost promet, ki gravitira proti Luki Koper in si hkrati ves čas močno prizadevala, da bi cesto čimprej razširili v štiripasovnico. Najprej je tako prišlo do petpartitnega sporazuma, ki pa zaradi izstopa Luke Koper ni bil realiziran, nato pa do štiripartitnega sporazuma med Darsom, DRSI, ministrstvom za infrastrukturo in Mestno občino Koper, ki so se zavezale, da bodo k ureditvi stanja pristopile v čim krajšem možnem času. V času dogovarjanja med akterji in usklajevanja je bila cesta še v voznem stanju, zdaj pa dnevno propada in je nujno potrebna obnove, medtem ko se bo predvidena rekonstrukcija in razširitev cestišča v najboljšem primeru začela šele prihodnje leto.
Občina se je tako v luči zagotavljanja večje prometne varnosti odločila, da takoj pristopi k interventnim ukrepom, in sicer da del Bertoške in Ankaranske vpadnice zapre za tovorna vozila, težja od 7,5 tone. Prepoved je tako danes uvedla na odseku Bertoške vpadnice, med krožiščem pri GORC Sermin ter križišču Bertoške in Ankaranske vpadnice, kot tudi na Ankaranski vpadnici do krožišča pri Porsche Koper.
V skladu z odredbo policije, ki jo je koncesionar CPK prejel po spremembi prometnega režima, so iz prepovedi vožnje izvzeta tovorna vozila namenjena prevozu blagovnih rezerv (cisterne z naftnimi derivati). Prometno signalizacijo bo občina ustrezno dopolnila v naslednjih dneh.