Mesta občina Koper in Zavod za mladino, kulturo in turizem Koper sta v sodelovanju z Inkubatorjem Sežana včeraj v Pretorski zaključili niz izobraževanj za turistične ponudnike Inova Tour Koper Capodistria. Po predstavitvah idej udeležencev je strokovna komisija razglasila zmagovalce nagradnega natečaja. Prvo mesto je zasedel Andrej Curk z vinskim welnessom DIVINUM, drugo Predrag Jevtić s fotografsko pustolovščino Na tirih umetnosti, tretje pa Teja Prodan Pavlič z idejo Okusi Istro na kulinarični delavnici v Villi Carla.
Na delavnicah je sodelovalo 19 udeležencev, usmerjene pa so bile k spoznavanju inovativnih trendov v turizmu, oblikovanju jasnih ciljnih občinstev, digitalnemu marketingu in implementaciji trajnostnih ter odgovornih pristopov v turizmu. Deset udeležencev je izobraževanje uspešno zaključilo in svoje ideje predstavilo strokovni komisiji ter gostom. Komisija, ki so jo sestavljali podžupanja Mestne občine Koper Mateja Hrvatin Kozlovič, vršilec dolžnosti direktorja Zavoda za mladino, kulturo in turizem Koper Marko Ferluga in lastnik hotela Grand Koper Aleš Piščanec, so imeli zahtevno nalogo izbrati najboljše, z izjemno majhnimi razlikami v ocenah novo razvitih turističnih produktov. Prav vsem desetim udeležencem je namreč uspelo z inovativnimi in trajnostnimi pristopi razviti nove turistične produkte, ki obetajo dvig kakovosti turistične ponudbe na destinaciji Koper.
Ob podelitvi nagrad je župan Mestne občine Koper Aleš Bržan z zadovoljstvom izpostavil visoko število prijavljenih, predvsem z istrskega podeželja, ki lahko s svojimi inovativnimi idejami in zanosom dodatno obogatijo turistično ponudbo celotne občine.
Program, ki je vključeval pet intenzivnih delavnic, so udeleženci uspešno izkoristili tudi za mreženje, vzpostavljanje novih sodelovanj in razvoj komplementarnih produktov, je izpostavil direktor Inkubatorja Sežana Dorijan Maršič. Trije izbrani ponudniki bodo zato poleg denarne nagrade prejeli še možnost nadaljnjega brezplačnega poslovnega svetovanja z mentorji v koprski enoti Inkubatorja Sežana ter dodatno promocijo po medijskih kanalih Visit Koper.
Poleg zmagovalnih idej so svoje nove turistične produkte predstavili še:
- Jasna Babič z dopolnitvijo ponudbe degustacij na turistični kmetiji Red Fairytale;
- Katja Kavrečič z dopolnitvijo nastanitvene dejavnosti s trgovino in degustacijami lokalnih izdelkov Domači gušti v tipični kamniti istrski hiši;
- Martin Perič, družinska kmetija Grondali Abitanti, z dodatno ponudbo suhomesnatih izdelkov iz mesa avtohtone istrske pasme goveda;
- Mihaela Rupnik Cek s projektom Tourslove – interaktivno raziskovanje in doživljanje krajev slovenske Istre;
- Mojca Rutar, Zadruga Bržanija, s povezovanjem ponudnikov in oblikovanjem skupne recepcije Kraški rob;
- Nika Jerković z razvojem aplikacije Evessa, ki bi gostom omogočila širok nabor ponudbe na enem mestu, z možnostjo rezervacije oz. nakupa;
- Simon Požek z Visit 4.0, inovativno poslovno rešitvijo za razvoj turizma v Kopru.
Foto: Jan Antonac