Mestno občino Koper je danes obiskalo sedem istrskih poslancev, ki so se sestali z županom Alešem Bržanom. Želel jim je predstaviti področja, pri katerih bi Mestna občina Koper potrebovala njihovo pomoč oziroma podporo.
Kot je v uvodu povedal župan Bržan, jim želi nadvse uspešno delo: »Pripravljen sem vam priskočiti na pomoč z informacijami in s svojim pogledom na razvojna vprašanja slovenske Istre.« Prav s tem razlogom jih je povabil na delovni sestanek, na katerem jih je seznanil z izzivi, s katerimi se pri svojem delu srečujejo strokovne službe MOK. Srečanja so se udeležili Branko Simonovič iz stranke DeSUS, sicer predsednik Kluba istrskih poslancev in podpredsednik Državnega zbora, Vojko Starović iz stranke Alenke Bratušek, mag. Meira Hot iz Socialnih demokratov, dr. Matej Tašner Vatovec, predstavnik Levice, Gregor Perič iz Stranke modernega centra, Branko Golubović z Liste Marjana Šarca in Felice Žiža kot predstavnik Italijanske samoupravne narodne skupnosti.
Župan Aleš Bržan, podžupanja Jasna Softić, direktorica Občinske uprave mag. Tamara Kozlovič, vodja Urada za gospodarske javne službe in promet Raf Klinar, vodja Urada za okolje in prostor Georgi Bangiev in Vanja Mlinar iz Urada za finance in računovodstvo so s poslanci govorili o petih temah. Med temi so bili navezava mesta Koper na avtocestno omrežje in ureditev cestne povezave do novega vhoda v Luko Koper, prevetritev vinjetnega sistema Škofije–Izola, določitev višine povprečnine in primerne porabe mestnih občin ter financiranja mestnih občin, določitev pristojnosti lokalnim skupnostim za rabo obale in morja za potrebe lokalnih skupnosti, dotaknili pa so se tudi vprašanja izpolnitve dogovora za nadomestna stavbna zemljišča za Naravni rezervat Škocjanski zatok.
Istrski poslanci so z županom Mestne občine Koper med drugim soglašali, da je trenutna predvidena delna rešitev za tranzitni promet, ki pretirano obremenjuje slovensko Istro, neustrezna in da bi izvedba hitre ceste Jagodje–Lucija pomenila pravo devastacijo obalnega prostora. Za bistveno bolj primerno rešitev so ocenili hitro cesto med Koprom in Dragonjo, ki bi tranzitni promet odpeljala mimo gosto naseljenih mestnih središč, seveda pa bi morala država pri umeščanju te trase v prostor upoštevati pripombe in predloge lokalnih skupnosti. Veseli jih, da so v pri tem vprašanju tudi istrski župani tako enotni kot istrski poslanci. »Tudi če bo ta rešitev nekoliko dražja, pa to sploh ni nujno, je veliko bolje, da napako pravočasno popravimo, kot da gremo zavestno vanjo,« je poudarila mag. Meira Hot.