Kako premagati jesensko depresijo?

Prosti čas Preglej vse novice
Deli vsebino

Serotonin je hormon, ki je odgovoren za dobro razpoloženje. Ko dnevi postajajo krajši, organizem proizvaja čedalje manj “hormona sreče”, kar je posledica manjše izpostavljenosti svetlobi.

Slabe prehranske navade dodatno poslabšajo stanje, saj se kar 97 odstotkov serotonina proizvaja v črevesju. Manjša količina serotonina posledično pripelje do slabšega razpoloženja, razdražljivosti, izčrpanosti, v skrajnih primerih pa kar kronične izčrpanosti.

Chia semena dobro vplivajo na vaše razpoloženje. Foto: zdravakura.si

Vitaminsko bogata prehrana s hranljivo vsebnostjo je zdrava za celotno črevesje, kar pripelje do boljšega počutja.

Tudi orehi blagodejno vplivajo na proizvodnjo serotonina. Foto: Slovenske novice

Predvsem omega-3 maščobne kisline (tuna, skuša, losos, orehi, chia semena), vitamini B3 in B6 (kritosemenke, proizvodi živalskega porekla, žitarice) in esencialne aminokisline L-triptofan (proteinsko bogata živila) zvišujejo raven serotonina. Poleg tega je pozornost potrebno nameniti tudi dovoljšnjemu vnosu magnezija, ki pospešuje nastanek “hormona sreče”.