Za istrsko doživetje v Hrastovljah največ zanimanja med Slovenci

Prosti čas Preglej vse novice
Deli vsebino

Za turistični produkt Hrastovlje – Doživetje v Istri, ki so ga zagnali pred petimi leti, v Turistični organizaciji Koper največ zanimanja opažajo med Slovenci. V prihodnje si želijo, da bi se omenjeni produkt še bolje prijel med turisti, ki Koper obiščejo z ladjami, in tistimi, ki slovensko Istro obiščejo v času letnih dopustov.

Doživetje v Istri omogoča zaokroženo turistično ponudbo Hrastovelj. V produkt so namreč vključeni različni ponudniki: cerkev, galerija, zasebna zbirka, gostilna, kmetija in trgovina s suhomesnimi izdelki ter park avtohtonih živali in rastlin. “Za doživetje si je treba vzeti od dveh in pol do tri ure časa, vsekakor pa je na kožo pisano vsem tistim, ki si želijo doživeti in spoznati zaledje Istre, tako skozi kulturo, zgodovino kot tudi kulinariko,” so za STA pojasnili v koprski turistični organizaciji.

Turistični obisk Hrastovelj se v zadnjih letih povečuje. Foto: arhiv ekoper.si

Turistični obisk Hrastovelj se povečuje: največ zanimanja pri skupinah in šolah

Program zajema šest kuponov, ki vključujejo voden ogled vasi, vstopnine v znamenitosti, razglednico Hrastovelj in dve doživetji po izbiri obiskovalca. Istrska vasica Hrastovlje v zadnjih desetletjih sicer privablja turiste predvsem zaradi utrjene cerkve Sv. Trojice in fresk, ki so jih v njej odkrili po drugi svetovni vojni.

V Turistični organizaciji Koper so lani največ zanimanja za to doživetje zabeležili pri skupinah (minimalno 12 ljudi) iz Slovenije in pri šolah. Tako so nekaj več kot 30 odstotkov skupnega obiska v letu 2017 predstavljale skupine iz osnovnih šol.

Znamenita freska Mrtvaški ples v Cerkvi svete Trojice, ki jo je naslikal Janez iz Kastva. Foto: arhiv ekoper.si
Pri tem ocenjujejo, da na račun promocije produkta posamične znamenitosti, ki so del skupnega Doživetja v Hrastovljah, obišče več obiskovalcev, kot pred začetkom trženja zaokrožene ponudbe.

V prihodnje si v turistični organizaciji sicer želijo, da bi se produkt še bolje prijel tudi med turisti, ki Koper obiskujejo s potniškimi ladjami, kot tudi med tistimi, ki obiščejo slovensko Istro v času letnih dopustov oz. podaljšanih vikendov. V večini gre zdaj namreč za enodnevne obiskovalce destinacije.